פריצת דלת טרוקה – המנעולן

שירותי פריצה ומיגון

זקוקים למנעולן מנוסה? כדאי לבחור בבעל המקצוע המתאים ביותר על מנת להמנע מתיקונים ואילתורים חובבניים, שעלולים להסתכם לא רק בעלויות מיותרות אלא גם בסיכונים בטיחותיים

פריצת דלתות, על הצד הטוב ביותר – 050-387-4009

הסתבכתם עם הדלת? נקלעתם למצב חירום עם אחד המנעולים בבית או ברכב? ובכן, נראה שלנו יש את הפתרון הטוב ביותר בשבילכם. אנחנו מבצעים את תהליכי פריצת הדלת המקצועיים ביותר כיום, בהתאם לסוג הצילינדר המותקן בה. תהליכי פריצת הדלת הם מגוונים ולעיתים יכול להתעורר אף הצורך לקידוח חור במקדחה או בצירי הדלת, כשאנו נשתדל לעשות זאת עבורכם (במידת הצורך כמובן) תוך גרימת נזק מינימלי ובעלויות מופחתות ככל האפשר.

שירות הפריצה המקצועי במדינה  

פורץ דלת טרוקה
פורץ דלת טרוקה

במידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא פורץ דלת טרוקה, אנו מבצעים גם עבודות מסוג זה וגם כאן מובטחת לכם עבודה מקצועית ביותר. לעיתים לקוחות מגיעים למצב שבו על המנעולן לשבור את מנגנון הדלת באמצעות כליו השונים, כשלאחר מכן הוא יכול לפתוח אותה מבלי לפגוע בחלקי הדלת האחרים. לאחר החלפת הצילינדר, נפתרת הבעיה כאשר אנו נסביר לכם כיצד להמנע ממצבים כאלו ומה לעשות כדי שהמצב לא יחזור על עצמו שנית.

ברצוננו להזהיר מפני מנעולנים לא מוסמכים שעלולים אף ליצור עותקים למפתחות שלכם, מה שיסכן לא רק אתכם אלא את כל יושבי הבית או לחילופין את בית העסק. אצלנו לא תצטרכו לחשוש ותוכלו להסתמך על בעלי מקצוע מנוסים בעלי תעודות, מוניטין והסמכות רבות.

שירות ללא מתחרים

בכל מה שנוגע אל פורץ דלת טרוקה, אנו מציעים את השירות הטוב ביותר. לקוחות רבים מגיעים אלינו לאחר שניסו לאלתר תיקונים למנעול שלהם (או לחילופין למנגנון הדלת עצמו) מה שגורם נזק נוסף ומסבך את תהליך העבודה. לכן, אנו מבקשים לפנות ישירות לבעל מקצוע מוסמך מיד כאשר מתעוררת הבעיה – ולהמנע מהוצאות מיותרות שמסבכות את עבודתו של המנעולן.

בשורה התחתונה, ללא הידע המתאים וההסמכות, אין לבצע תיקונים בכל מה שנוגע לדלתות חדישות וכבדות. מעבר לסיבוכי עבודה, מדובר בסכנות בטיחות רבות שכדאי להמנע מהן מראש. אנו נבצע את התיקונים המתאימים במידת הצורך ותוך שימוש בכלי העבודה הטובים והבטוחים.