פורץ מנעולים – המנעולן

שירותי פריצה ומיגון

פורץ מנעולים לשירותכם בכול עת ובכול מקום

פריצת מנעולים בדרך כלל נדרשת לנו באופן מיידי, אנו מגלים שאנו עומדים מול דלת או מנעול משולב אחר ולא מצליחים לפתוח אותם, יכול להיות שאבדו מפתחתנו, יכול להיות שהצלינדר תקול, יהיו הסיבות אשר יהיו- פורץ מנעולים יוכל לפתור לנו את הקושי באלגנטיות ובמהירות. אבל כיצד נמצא לנו פורץ זמין שאפשר לסמוך עליו?

בחירת פורץ מנעולים מקצועי 

בבחירת הפורץ יש להקפיד ללא התפשרות על מקצועיותו וחוקיותו של איש המקצוע לעסוק בתחום, משום שפריצת מנעולים הוא תחום רגיש ביותר, לימוד יכולות הפריצה ניתן רק למי שהוכחה יושרתו באישור משטרת ישראל, עליכם לבקש כבר בשלב הראשוני של המפגש לראות את תעודת הפורץ הרשמית והתקפה, ולא אתם מסכנים את עצמכם ואת רכושכם. פורץ מנעולים חוקי ישמח להראות לכם תעודותו מתוך הבנת החשיבות ורצונו לשמור על תחום נקי מגורמים קרימנליים.

פורץ מנעולים לכול שעה

עדיף לבחור פורץ מנעולים שעובד בסמוך לזירה לה דרוש לכם טיפולו, פורץ הממוקם קרוב יוכל להחיש לכם עזרה במהירות, ולקצר לכם משמעותית את זמני ההמתנה. בנוסף ישנם מנעולנים ששעות עבודתם הן סטנדרטיות ומסתיימות עם סיום יום העבודה הרגיל, ואחרים שמתחילים לפעול רק לאחר מכן ופנויים לקריאתכם משעות הערב ועד שעות הבוקר, ועלותם גבוהה יותר מעלות פריצה בשעות היום. כמו כן ישנם פורצים העובדים בשבתות ובחגים, עליכם לברור לכם את המקצוען שגם עובד בסמוך לכם וגם פעיל בשעות הקריאה שלכם.

פורץ מנוסה לכול סוגי המנעולים

לא כול פורץ הוא מנעולן, אך כול מנעולן הוא גם פורץ, ההבדל נעוץ ביכולתיו המקצועיות המקיפות יותר של המנעולן שאינן מסתיימות רק בפריצת המנעול אלא גם בהתקנת צלינדר חדש במקומו, אך לא תמיד תזדקקו למנעולן כפורץ, ופורץ פשוט ורשמי יספיק. פורץ מנעולים יוכל לפרוץ עבורכם כמעט כול סוג מנעול, מנעול דלת רכב או מנעול דלת כניסה, מנעול כספת או מנעול נייד וכדומה.

טיפים ללקוחות

נסו למצוא חברה שמעסיקה מנעולנים רשמיים ופורצים, כך יהיה לכם גב עבור השירות. נסו להצטייד בכמה שיותר הוכחות לבעלותכם על הנכס הנפרץ, בעלותכם על הרכב או הדירה, וכמובן הכספת, תהיו חייבים להציג תעודת זהות ומסמכים רלוונטים לפני קבלת השירות. פורץ מנעולים טוב יגיש לכם קבלה בסיום השירות, ואם לא דרשו כזו, שימרו עליה משום שזו ההוכחה לקבלת השירות ולמקצוען ממנו קיבלתם את השירות.